
Levante Hybrid este al doilea model electrificat de Maserati, după Ghibli. Fără a abdica de la principiile care i-au clădit reputația în cei peste 100 de ani de activitate – viteză, manevrabilitate, performanță și lux exclusivist – Maserati se adaptează timpurilor pe care le trăim: Levante Hybrid este și rapid, și ecologic; plăcerea de a-l conduce este la fel de mare ca în cazul unui model cu motor pe combustie internă (asta urmează s-o aflăm curând, când îl vom testa), dar consumul de combustibil este mai mic.
Avantajul electrificării lui Levante este distribuția 50:50 a greutății pe punți. Deși are în plus o baterie și un motor electric, hibridul cântărește mai puțin decât versiunile pe benzină sau diesel.
Puterea combinată este de 330 CP, iar cuplul de 450 Nm este disponibil de la 2.250 rpm. Levante Hybrid, disponibil doar cu tracțiune integrală, este capabil de o viteză maximă de 240 km/h și accelerează de la 0 la 100 km/h în 6 secunde, cu 0,9 secunde mai rapid decât versiunea diesel.
Gurile triple de aerisire laterale, etrierele, logo-ul de pe montantul C și broderiile de pe scaune, toate în albastru electric, indică apartenența lui Levante la clasa hibrid. Un nou sistem infotainment este disponibil pe noua generație Levante, cu o rezoluție superioară, display tactil cu diagonala de 10.1 inch, conectivitate wireless și control vocal.
În România, prețul noului Maserati Levante Hybrid pornește de la 69.100 Euro + TVA.