Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Marks & Spencer Food în Plaza România

Noul magazin Marks & Spencer oferă produse alimentare şi vinuri de calitate în cadrul secţiunii Food, în completarea colecțiilor de îmbrăcăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii.
Marks & Spencer Food Plaza Romania

Noul Marks & Spencer din Plaza România se întinde pe o suprafață de 1.600 de metri pătrați şi oferă produse alimentare şi vinuri de calitate în cadrul secţiunii Food, în completarea colecțiilor de îmbrăcăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii. Secțiunea Marks & Spencer Food din interiorul noului magazin, o premieră pentru România, se întinde pe o suprafață de 60 de metri pătrați şi pune la dispoziţia clienţilor peste 600 de tipuri de produse, printre care se numără Best of British (gama include produse tradiționale britanice speciale, cum ar fi fursecuri, gemuri, marmelade și ceaiuri English Breakfast), produse de cofetărie și cadouri.

Totodată, la Marks & Spencer Food din Plaza România, clienții au la dispoziție produse de lux și biscuiți (o selecție extinsă de prăjituri, biscuiți vienezi și ciocolată, turte cu ghimbir, biscuiți Blueberry Puffs), aperitive și articole de băcănie (o selecție extinsă de paste și sosuri pentru paste, dressing-uri pentru salate, condimente pentru mâncăruri exotice, supe, conserve cu carne de vită, pui, ton, somon și o diversitate de cereale pentru micul dejun) și, nu în ultimul rând, o selecție de vinuri premiate din întreaga lume.

La începutul acestui an, Marks&Spencer anunța că pleacă din AFI Cotroceni și Sun Plaza și că va deschide un magazin în Mega Mall, centrul comercial dezvoltat de NEPI ce urmează a fi inaugurat luna aceasta și într-un alt centru comercial al cărui nume nu fusese anunțat la acea dată. Potrivit reprezentanților Marks & Spencer, deschiderea noului magazin din Plaza România face parte din strategia retailerului de a îmbogăţi experienţa de shopping a clienților din București.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii