Cautare




, Contributor

Travel |
|

Marius Pandel: „2014 a fost un an atipic, greu, dar Christian Tour a ieşit bine”

Agenţia de turism Christian Tour a înregistrat în 2014, vânzări de 52 de milioane de euro,în ciuda unui an „atipic, greu”, aşa cum îl caracteriează Marius Pandel, CEO-ul companiei.
avion_vacanta_aeroport.jpg

În total, 180.000 de turişti au mers prin agenţia Christian Tour în vacanţă în 2014, ceea ce a dus la o creştere a vânzărilor cu şapte milioane de euro faţă de rezultatele înregistrate în 2013. Tot în 2014, 12.000 de turişi au achiziţionat pachete prin programul Senior Voyage.

„A fost un an atipic, greu, însă Christian Tour a ieşit bine. Ne-am propus creştere şi am avut creştere. Au fost multe schimbări care nu au ţinut de turism, probleme legate de vreme fiindcă oamenii sunt sensibili la vreme atunci când achiziţionează un pachet de vacanţă”, a spus Marius Pandel, CEO-ul Christian Tour.

Gradul de umplere al curselor – 42 de chartere săptămânale – a fost de 95%. „În criză, se cumpără mai multe vacanţe decât înainte de 2009, oamenii nu se pot abţine de la chilipiruri”, a mai spus Marius Pandel.

Preţul unui pachet mediu achiziţionat de turişti a fost de 290-300 de euro, raportat la un sejur de şapte zile, cu totul inclus.

Pentru anul în curs, agenţia de turism îşi propune să ajungă la vânzări de 63 de milioane de euro şi la 230.000 de turişti care să călătorească cu Christian Tour.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii