Cautare




, Contributor

I am a Breaking News Editor, with a focus on covering important IT& C and Energy news. Have a news tip? DMs are open on Instagram @georgiana1costea or drop me an email at georgiana.costea@forbes.ro

Tech |
|

Marius Băisan, CTO Softbinator Technologies: “Orice brand poate crea o criptomonedă care ar putea fi folosită la achiziții de produse sau servicii”

În contextul trecerii criptomonedelor de la tendință la normalitate, tehnologia din spatele lor, respectiv blockchain, începe a fi utilizată în cât mai multe domenii.  
Blockchain digital illuminated shape.  data node base concept. 3d render illustration

“Cuvântul cheie când vine vorba despre blockchain este încredere.”

Blockchain, tehnologie care divizează puterea de la o singură entitate la mai multe, asigură un nivel de încredere ridicat. De ce? Căci orice decizie legată de tranzacții trebuie agreată de mai multe entități, astfel o singură entitate nu poate avea foarte multă influență. “În blockchain tranzacțiile sunt înlănțuite. Având o ordine, ele nu pot fi schimbate de îndată ce acestea sunt confirmate, de aici încrederea pe care ți-o dă blockchain-ul și caracteristica estențială de imutabilitate”, explică Marius Băisan, CTO-ul Softbinator.

În acest context, tehnologia Blockchain începe treptat a fi utilizată în diferite domenii și sectoare, mai ales în cele care au nevoie de un grad ridicat de încredere. “În Coreea de Sud, a fost implementat un certificat care atestă că ești vaccinat bazându-se pe această tehnologie, iar în domeniul transporturilor se folosește tehnologia blockchain pentru a păstra un istoric al tuturor călătoriilor și tranzacțiilor făcute de un utilizator atunci când folosește un mijloc de transport în comun sau când închiriază o mașină”, mai spune el.

Deși la acest moment criptomonedele par doar o tendință, ușor-ușor ele devin realitate. ”Desigur, nu o să ne cumpărăm o pâine cu Bitcoin, în schimb, o să putem cumpăra o pâine folosind Stable Coins ca USDT/USDC. Orice brand poate crea o altă criptomonedă care ar putea să fie folosită la achiziții de produse sau servicii și ar reprezenta un fel de sistem de bonificație pentru clienții fideli”, conchide el.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii