
O monitorizare a serviciului Zelist Monitor, solicitată de revista „Forbes România”, arată că, în perioada 1 ianuarie 2013 – 30 iunie 2014, brandul Romtelecom a înregistrat 42.429 de mențiuni pe canalele digitale. Dintre acestea, 16.782 au fost obținute în primele șase luni ale acestui an.
Monitorizarea a fost făcută de Zelist Monitor pe următoarele canale: presa online, bloguri, Twitter, comentarii presa, comentarii bloguri, Facebook, forumuri, LinkedIn, agregatoare, Youtube, profile Facebook, Instagram, Foursquare, Google + și Ask.fm.
La rândul său, Cosmote a obținut 62.550 de mențiuni pe canalele amintite mai sus, din care 27.498 în prima parte a acestui an. Din 13 septembrie a.c., brandurile Romtelecom și Cosmote vor fi doar amintiri. La putere va fi de acum înainte Telekom, care va lupta cu brandurile de anvergură Orange și Vodafone.
În perioada amintită, brandul Orange a adunat 82.268 de menționări. În prima jumătate a acestui an, Orange a fost „pomenit” în 30.373 de referințe, conform Zelist Monitor.
Brandul Vodafone a deținut supremația în numărul de mențiuni: 115.321. În primul semestru al acestui an, menționările brandului Vodafone s-au ridicat la 45.708, reprezentând 65% din totalul mențiunilor din anul 2013.
În următorul an se anunță o luptă „pe viață și pe… internet” între cele trei branduri: Orange, Vodafone și Telekom.
Citește și „Câte butoaie de bere se consumă pe internet?”