Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Marii retaileri de electrocasnice și IT au jucat pe cartea publicității în 2012

reintregirea-salariilor-a-coincis-cu-cresterea-vanzarilor-in-retailul-electro-it-78c55.jpg
Compania de retail de electronice, electrocasnice și IT&C Altex a fost în 2012 cel mai mare consumator de publicitate TV pe segmentul său de activitate. Expunerea sa pe TV a crescut cu 44,5% față de anul precedent.

După un an 2011 în care au fost discreți în comunicare, cei trei mari electroretaileri – Altex (inclusiv brandul Media Galaxy), Flanco și Domo – au mizat cu mai mult curaj pe publicitatea TV, în 2012. Toți trei au adunat 9.698 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP), în primele 11 luni ale anului trecut, cu 45,1% mai mult decât în aceeași perioadă a anului 2011. „Forbes România” estimează că volumul net de publicitate TV cheltuit de această piață a fost de 1,4 milioane de euro.

Altex a beneficiat de o creștere a vizibilității pe micile ecrane de 44,5% în 2012, adunând un volum de GRP-uri mai mare decât a celor doi concurenți la un loc: Flanco și Domo. (Pe baza GRP-urilor, televiziunile își vând spațiile de publicitate.) Campaniile Altex au strâns în decursul anului 4.789 de puncte de audiență. La rândul său, vizibilitatea Flanco s-a mărit cu 83,2%, ajungând la un consum de 3.058 GRP. Operatorul magazinelor Domo a avut o creștere modestă a consumului TV, de doar 8,8%, obținând 1.850 puncte de audiență. (Un GRP reprezintă 105.000 de persoane din mediul urban.)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii