Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Mare înghesuială la Internetics: 169 de lucrări au fost înscrise la ediția 2014

Competiția Internetics 2014 reunește 169  de lucrări și 37 de participanți. Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Interactive Campaigns”, cu 46 de lucrări înscrise.
??????????????????

Juriul competitiei, prezidat de Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA la McCann Worldgroup, va stabili câte un câștigător pentru fiecare secțiune. Agenția care va aduna cele mai multe puncte va fi desemnată Agenția Anului Internetics 2014.

Pe lângă premiile de concurs, vor fi acordate și câteva distincții speciale: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year și Best Newcomer.

Gala de premiere va avea loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol,  începând cu ora 19.30 și va fi urmată de un After Party Grolsch în Energiea.

Categoria cu cele mai multe înscrieri este “Interactive Campaigns”, cu 46 de lucrări înscrise, din care 28 de lucrări la “Digital component of an integrated campaign” și 18 lucrări la “Full Digital Campaign”,  urmată de categoriile “Web” și “Social Media”, cu 37, respectiv 33 lucrări.

Agențiile caare s-au înscris la Internetics sunt:

Brandaffair, BrandFusion, BrandUp Interactive, BV McCann Erickson, Carat România & Mediafax Group, CarnationGroup part of POSSIBLE (alături de Geometry Global și Mediacom), Cohn and Jansen JWT,  Digital Star, FCB Bucharest, FourHooks & Noeland & Spoon Media & EPR, Frank Group, GAV (Generic Audiovizual) & Free Communication, Golin România, Happy Digital, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Interactions, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity,  Kiss FM, Kubis Interactive, Media Investment, Mobexpert Office, MRM Worldwide România, Next Advertising, Publicis Bucharest, Republika, Saatchi&Saatchi România, SENIORHYPER, Spoon, Starcom & The Practice, Subsign, The Geeks, Tribal WorldWide România (alături de DDB România/OMD), V8 Interactive Advertising și WEBSTYLER (alături de GMP).

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii