Cautare




, Contributor

500 miliardari |
|

Marcel Borodi

Marcel Borodi.jpg
Avere: 11 milioane de euro Vârsta: 48 de ani Reşedinţa: Cluj Domenii: IT, software       

Marcel Borodi recunoaşte că trece prin cea mai grea perioadă de antreprenoriat din ultimii ani. Brinel, compania fondată de el şi soţia sa, Sorina Borodi, în 1991, a ajuns la afaceri de circa 26 de milioane euro în 2009, similare anului 2008. Compania furnizează soluţii informatice la cheie, prin integrarea de software, hardware şi comunicaţii. Cea mai grea decizie din 2010 a fost renunţarea temporară la o parte din firmele din grup, mai exact la companiile nerentabile.

Compania Brinel PC Prod, având ca principal domeniu de activitate fabricarea calculatoarelor şi a echipamentelor electronice, a fost închisă, angajaţii săi fiind redistribuiţi şi doar o mică parte dintre ei fiind disponibilizaţi. Marcel Borodi nu a renunţat la activitatea de producţie, chiar dacă aceasta a scăzut şi reprezintă în prezent sub 10% din totalul cifrei de afaceri a grupului Brinel.

De la un jucător regional, compania şi-a extins serviciile în timp şi în Bucureşti, Timişoara, Sibiu şi Oradea. Managerul general al Brinel crede cu certitudine că domeniul IT ar putea scoate România din criză, şi că investiţiile pe un loc de muncă în domeniul IT se situează între 2.500-3.000 de euro, iar „return“-ul poate să fie peste 50-60.000 de euro pe an.

Brinel a semnat la sfârşitul anului trecut un contract cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca pentru realizarea unui portal de e-learning la care vor avea acces peste 40.000 de studenţi şi profesori. Compania sa colaborează cu HP, Microsoft, Cisco, IBM, Oracle, Intel, Citrix. Grupul Brinel numără în momentul de faţă peste 500 de clienţi activi şi un număr de 150 de angajaţi.

MOL, Ursus, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, Lek, Terapia Ranbaxy, Aviva, UPC sau GSK sunt doar o parte din companiile partenere ale Brinel. În timpul liber, antreprenorul face drumeţii cu prietenii sau familia ori citeşte.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii