Cautare




, Contributor

Între noi părinții |
|

Mame puternice, antreprenori cu viziune

Creativitatea poate fi un dar, care, odată stimulată, de cele mai multe ori poate schimba traiectorii și chiar destine. Asta cred că se întâmplă cu femeile când devin mame. Bucuria imensă, fericirea și împlinirea care vin odată cu un copil aduc și o reinventare, moment în care orice opțiune poate deveni o oportunitate. Cele mai multe povești de succes au ca punct de pornire un moment-cheie din viața celor care le trăiesc, iar femeile antreprenor ale căror povești le-am conturat în paginile care urmează nu fac excepție. Sunt femei puternice, dețin și conduc business-uri autentice, iar odată cu maternitatea s-au reinventat, au prins curaj, și-au găsit vocea și au reflectat în afacerea lor toate aceste schimbări, creând unicitate și valoare. Aceste calități s-au evidențiat și în timpul pandemiei, când au găsit soluții creative de a trece peste perioada grea pe care am traversat-o cu toții. Vă invit să cunoașteți șase femei minunate, mame puternice, antreprenori cu viziune!  
 aboneaza-te
alina cernatescu 2

Alina Cernătescu (foto), co-fondator Alina Cernătescu Fashion: „Am avut nenumărate provocări de-a lungul anilor, dar am învățat să nu intru în panică și să îmi pun întrebarea – Care este cel mai rău lucru care se poate întâmpla?“.

Când vorbim despre modă, gândul ne duce, inevitabil, la rochii și ținute care ne fac să ne simțim speciale! Așa sunt și colecțiile Alinei Cernătescu, creatoare de modă și antreprenor român care a adus româncelor, odată cu brandul Alina Cernătescu, o alternativă couture locală pentru orice articol din garderobă!

„Poziția de director de creație al brandului Alina Cernătescu m-a ajutat să mă poziționez pe piața fashion din România exact așa cum mi-am dorit: cu un stil elegant, creativ, original. Am studiat Fashion DESIGN în București la „School of Art & Style“ în 2012, iar după o serie de experimente, în 2014, am lansat brandul „Alina Cernătescu“ împreună cu sora mea,  Elena. La momentul actual avem peste 10 colecții lansate care se vând în magazine din România, dar și internațional. Ne-am dorit să oferim româncelor o alternativă couture locală pentru orice articol din garderobă. Am descoperit moda ca business încercând să-mi fac haine pentru mine și pentru prietenele mele. Ulterior, mi-am dat seama că e nevoie să aleg un stil creativ și mi-a fost ușor să construiesc un brand bazat pe senzualitate, eleganță și pe tehnici originale de broderii și drapaje. Antreprenoriatul pentru mine înseamnă oportunitate, imaginație, creativitate, organizare și multă muncă. Am avut nenumărate provocări de-a lungul anilor, dar am învățat să nu intru în panică și să îmi pun întrebarea „Care este cel mai rău lucru care se poate întampla?“. Într-o situație de criză, îți dai seama că poți să gestionezi orice blocaj și să găsești soluțiile optime.

Cred că am ajuns la această gândire și odată cu maternitatea. Chiar dacă eram foarte tânără când am rămas însărcinată, 24 de ani, maternitatea m-a făcut o persoană mult mai responsabilă, puternică și m-a înarmat cu iubire necondiționată și cu răbdare pentru toate experiențele neprevăzute ce aveau să-mi iasă în cale.

Am descoperit că îmi place mult să fiu mamă și cred că lupta femeii moderne este despre cum să se împartă cu succes între familie și muncă. Încerc cât pot de mult să păstrez un echilibru între cele două, dar recunosc, am perioade când stau destul de mult timp la birou pentru că îmi place foarte mult ceea ce fac.

În pandemie noi am ales să ne concentrăm pe oportunități, nu pe probleme. Așa că, în doar 3 săptămâni de pandemie, noi am lansat o colecție nouă de ținute de casă care pot fi purtate și afară. Nu a fost o reinventare, cât o diversificare a  gamei de produse din colecțiile noastre”.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii