Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Afaceri |
|

MAM Bricolaj, record în prima zi de listare la BVB. Acțiunile retailerului au atins cea mai mare valoare a tranzacțiilor din 2015 până în prezent

Acțiunile retailerului au atins cea mai mare valoare a tranzacțiilor în prima zi de listare la BVB dintre toate companiile antreprenoriale care au intrat pe piața AeRO din 2015 până în prezent.  
Cristian Gavan

MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, a debutat pe piața AeRO din cadrul Sistemului Multilateral de Tranzacționare al Bursei de Valori București pe 21 ianuarie, unde acțiunile sunt tranzacționate sub simbolul bursier MAM. Compania a stabilit încă din prima zi un record.

MAM Bricolaj a încheiat prima zi pe piața AeRO pe locul 7 între cele mai tranzacționate acțiuni ca valoare. Valoarea tranzacțiilor a ajuns la aproape 3,1 milioane de lei în prima zi, cu o creștere de 53% a valorii acțiunilor față de momentul evaluării înainte de listare. Listarea la Bursa de Valori București este parte din strategia de dezvoltare a companiei și o componentă importantă în planul de extindere accelerată a rețelei de magazine MAM Bricolaj în principalele centre urbane din România. Retailerul va deschide în aprilie al treilea magazin în cartierul Ghencea din București și plănuiește deschiderea celui de-al patrulea magazin din rețea în Brașov.

Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 40 de milioane de lei, în creștere cu aproximativ 33%. Principalele obiective pentru MAM Bricolaj în 2021 sunt deschiderea a două magazine noi și creșterea cifrei de afaceri cu 65%.

„Când am pornit MAM Bricolaj am avut un scop clar: să le oferim clienților cele mai bune materiale, accesorii, sfaturi și suport pentru a-și transforma mobila și casa așa cum vor. Ne bucurăm că am reușit să facem asta, de-a lungul unui deceniu, din ce în ce mai bine, iar reușita de la BVB confirmă că suntem pe drumul cel bun. Acum ne-am propus să folosim toate pârghiile oferite de piața de capital pentru susținerea creșterii accelerate și să dezvoltăm un parteneriat de succes cu investitorii de la Bursă. Ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri, tocmai de aceea vizăm extinderea rețelei de magazine și să fim prezenți în principalele centre urbane din România. Odată cu fiecare nou centru inaugurat le promitem clienților beneficiile care ne-au consacrat, materiale de calitate și consultanță profesionistă ca să ia cele mai bune decizii”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii