Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Malvina Cservenschi a lansat, la New York, o colecție de eșarfe inspirate de folclorul românesc

Malvensky.jpg
A renuntat la un job in televiziune de dragul unui business cu suflet: Malvina Cservenschi și-a lansat, la New York, prima colecție de eșarfe inspirate din motivele tradiționale românești, intitulată Marame.

Designer și proprietar al brandului de bijuterii Malvensky, Malvina și-a extins portofoliul creativ printr-un nou proiect, axat pe promovarea folclorului românesc în moda internațională: colecția de eșarfe Marame, disponibilă din 1 martie pe www.malvensky.com.

,,Fiecare model are o poveste de spus, iar împreună conturează universul magic și misterios al folclorului românesc”, afirmă Malvina. ,,Din fiecare zonă a țării am ales un anume motiv, iar în jurul lui am încercat să creez o narațiune cât mai delicată și misterioasă”.

Colecția este alcătuită din modele originale, unicat, realizate integral din mătase naturală și inspirate din creațiile românești tradiționale. Fiecare eșarfă – cu o dimensiune de 120 x 120 de centimetri – poartă un nume reprezentativ, pornind de la elementul decorativ de la care pornește istoria sa.

Lansarea colecției a avut loc la New York, un loc ales cu un scop precis: ,,Am ales să lansez colecția Marrame în Salon de Ning din Peninsula Hotel, New York, penru a dezvolta imaginea româniei, oferind românilor din străinătate posibilitatea de a se gândi la România cu mândrie”. Printre invitați s-au numărat Rhea Costa, Valentina Pelinel, Ana Sârbu și designerul Isaak Manowitz (Ben Amun).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii