Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Mai mulți telespectatori pentru canalele de știri în octombrie, dar timpul de vizionare a scăzut

televiziune_2.jpg
În luna octombrie, audiențele canalelor de știri au înregistrat creșteri ușoare față de luna precedentă. Dar cota de vizionare a acestei nișe (timpul de vizionare) a scăzut cu 0,8 puncte procentuale la nivel urban.

Antena 3 a suferit o pierdere minoră de audiență, în octombrie, la nivel urban: 4.000 de telespectatori, ajungând la o medie de 137.000 de persoane pe minut (all day), potrivit măsurătorilor Kantar Media, girate de Asociația Română de Măsurare Audiență (ARMA). La nivel național, canalul de știri al trustului Intact a câștigat 3.000 de telespectatori, având o audiență medie de 202.000 de români pe minut (all day).

Canalul RTV (Sebastian Ghiță) a câștigat în octombrie 3.000 și 5.000 de telespectatori la nivel național, respectiv urban. Cifrele lunare ale stației sunt: 126.000 de persoane pe minut pe național și 75.000 în urban.

B1 TV a avut în octombrie o medie de 89.000 de telespectatori pe minut pe național (creștere de 4.000 de persoane), iar în orașe a obținut o medie de 61.000 (creștere de 5.000).

Realitatea TV a înregistrat pe național o audiență medie de 92.000 de persoane pe minut (cu 5.000 de persoane mai mult decât în septembrie) și 52.000 la nivel urban (un câștig de 3.000).

De menționatcă în octombrie cota cumulată de piață a celor patru stații de știri (timpul de vizionare) a fost mai mică decât cea din septembrie (- 0,8 puncte procentuale). Cea mai mare scădere s-a înregistrat în cazul Antena 1 în urban: 0,69 puncte procentuale față de septembrie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii