Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Mai marii publicității mondiale s-au întâlnit la București pentru a discuta despre Ordonanța de Urgență 25/2013

Board_IAA_Global.jpg
Pentru prima dată în istoria board-ul global al International Advertising Association, acesta s-a reunit în România, pentru a discuta, printre altele, despre efectele Ordonanței de Urgență 25/2013 („Ordonanța Voiculescu” – nota „Forbes”) asupra industriei de publicitate și comunicare din România.

Faris Abouhamad, Președinte și Chairman al Board-ului IAA Global, și-a exprimat încrederea că forma actuală a OUG 25/2013 va fi rediscutată în Parlament și că în cadrul acestui proces va exista un dialog cu actorii din piață din care va rezulta o lege care să servească interesele ambelor părți.

„Am decis să avem această întâlnire în România tocmai pentru a ne exprima sprijinul pentru industria locală care a avut de suferit ca urmare a Ordonanței din aprilie 2013. Astfel de iniţiative nu reprezintă o premieră la nivel global, dar noi, IAA, am fost mereu alături de membrii noștri și ne-am arătat întotdeauna disponibilitatea de a discuta cu autoritățile pentru a găsi cele mai bune soluții”, a declarat Faris Abouhamad.

De asemenea, Michael Lee, Managing Director al IAA Global, a explicat faptul că orice inițiativă de reglementare care nu este discutată cu cei care reprezintă subiectul reglementării este menită să eșueze. „Dacă există puncte divergențe între o industrie și autorităţile primul pas este că cele două părți să se aşeze la masă și să discute. În Franța a existat un episod similar cu cel din România, dar acolo autoritățile au acceptat dialogul cu industria iar astfel legea a început să funcționeze” , a declarat Mihael Lee.

Mihai Bârsan, Președinte al Comitetului Director IAA România, s-a arătat încrezător în faptul că autoritățile se vor angaja într-un dialog cu industria, arătând că valoarea adăugată pe care industria de comunicare și publicitate o aduce în economie.

„Impactul publicității asupra economiei este mare, spre exemplu, în Marea Britanie,  pentru fiecare liră investită în această industrie  Produsul Intern Brut crește cu 6 lire. În România, consumul gospodăriilor reprezintă 70% din PIB, deci creșterea economică depinde de consumul intern, iar publicitatea reprezintă unul din instrumentele prin care putem genera acest efect”, a declarat Mihai Bârsan.

Înființată în 1939, International Advertising Agency reprezintă un parteneriat la nivel global între cele mai importante companii și reprezentanți ai industriei de marketing și comunicare – de la agenții de publicitate, companii de media, firme de marketing sau agenții de relații publice.

Board-ul global este principalul organism de conducere al IAA, fiind responsabil pentru stabilirea obiectivelor și a strategiei organizației la nivel global.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii