Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Magnolia așteaptă vânzări de 500.000 de euro în această lună și o cifră de afaceri de 4,7 mil. de euro pentru 2016

Florăria Magnolia, afacere prezentă atât în offline, cât și în online, așteaptă o cifră de afaceri de 4,7 milioane de euro pentru acest an, cu venituri prognozate doar pentru decembrie de aproape 500.000 de euro, estimează Gabriel Molnar, fondatorul afacerii.
Gabriel Molnar_CEO Magnolia

În 2016, compania și-a extins activitatea în Constanța, a deschis o nouă reprezentanță și un depozit în București, în centrul comercial Park Lake, dar și un nou magazin în Oradea.

“Pentru noi, anul 2016 a fost unul al confirmărilor. Prețuim foarte mult relația noastră cu clienții și ne bucurăm că în ultimele luni am reușit să ne extindem în orașe importante ale țării, să le fim cât mai aproape. Astfel, am început în Constanța, în București ne-am extins cu un depozit și cu o reprezentanță offline în centrul comercial ParkLake, iar la începutul anului am inaugurat magazinul din Oradea. Este o reală bucurie să vedem, totodată, impactul pozitiv pe care îl au serviciile noastre pentru livrări internaționale și să știm că fericirea de a dărui o floare nu cunoaște granițe. Tocmai pentru că ne bazăm pe calitatea impecabilă a serviciilor noastre, pentru toate comenzile înregistrate anul acesta, am îndrăznit să oferim garanție de 300%, pentru a consolida încrederea clienților în profesionalismul Magnolia. Suntem alături de toți cei care vor să facă gesturi frumoase pentru cei dragi și ne pregătim cu toate forțele pentru decembrie, poate cea mai frumoasă lună a sărbătorilor”, a declarat Gabriel Molnar.

Citește și: 5 to go a deschis primele cafenele din Pitești și Craiova. Următorul oraș pe listă este Timișoara

Pe lângă luna decembrie, compania are vânzări semnificative în comparație cu o lună normală și în lunile februarie și martie, atunci când sunt celebrate Ziua Îndrăgostiților, primăvara și Ziua Femeii.

Florăria Magnolia operează și dincolo de granițe, în Marea Britanie, Spania, Italia, Germania, dar și Statele Unite ale Americii sau Dubai și Cambodgia. În aceste zone florile sunt livrate în urma comenzilor online, iar compania promite livrarea acestora în 24 de ore.

În țara noastră, potrivit lui Molnar, Cluj Napoca şi Bucureşti sunt orașele în care florăriile au înregistrat cele mai mari vânzări în primele 11 luni ale acestui an. Pe listă mai sunt Brașov, Constanța, Târgu Mureș, Oradea și Baia Mare ca volum de vânzări totale.

Din totalul vânzărilor Magnolia, vânzarea clasică, în florărie, rămâne preferata clienților, 70% dintre vânzările florilor fiind înregistrate în offline. Totuși, raportat la anul anterior, compania a observat o creştere de 20% în offline şi de 60% în online.

Compania, înființată în urmă cu 19 ani, este prezentă în online cu un magazin virtual din 2001. La Magnolia lucrează peste 100 de artiști florari și compania are 13 reprezentanțe și trei depozite.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii