FacebookTwitterLinkedIn

În 2020, vârful de vânzări pe platforma online Alfredo Seafood a fost înregistrat în aprilie, în plin lockdown. Atunci s-au achiziționat cu 70% mai multe produse decât în luna precedentă, iar valoarea vânzărilor s-a ridicat la aproximativ 30.500 de euro, rezultați din 800 de comenzi.

„Cred că partea de comerț online va continua să se mențină la cote mai ridicate față de situația dinainte de pandemie. E un segment care se află în plină dezvoltare, dar încă suntem în urmă față de alte piețe. În prezent, majoritatea celor care comandă prin magazinul online Alfredo Seafood sunt clienți care ne cunosc brandul și au încredere în produsele noastre. În perioada lockdown-ului, vânzările magazinelor online de alimente au crescut foarte mult, iar această majorare s-a văzut și în cazul nostru. În acea perioadă, aveam câte 300 de comenzi pe zi. Acum, odată cu relaxarea, am ajuns la circa 100 de comenzi pe săptămână, dar acesta este un fapt normal”, a subliniat Mihai Cristian Dărmănescu.

Pe platforma online a Alfredo Seafood, www.alfredoseafood.ro/shop/, sunt comercializate 74 de produse, care sunt transportate în termen de 24 de ore în București și județul Ilfov și în maximum 72 de ore, oriunde în țară.

Conform estimărilor Alfredo Seafood, vânzările magazinului online se vor situa la aproximativ 50.000 de euro la finele primului semestru din 2021.