Cele mai apreciate au fost produsele dezinfectante și cele de îngrijire a tenului. De asemenea, a existat un interes deosebit pentru produsele care ţin de igiena casei şi igiena personală de bază: dezinfectanţi, săpunuri, produse de curăţenie şi creme de mâini.
Brandurile care reprezintă categoria de curăţenia casei, respectiv a bucătăriei, Nufăr şi Triumf, au înregistrat o creştere semnificativă a vânzărilor. Astfel, Nufăr are un avans de 250%, iar Triumf de 277% faţă de vânzările din 2019.
Estimările pentru 2021 arată că, pe segmentul e-commerce, Farmec se va concentra pe relansarea magazinului online şi lansarea unei aplicaţii mobile, precum şi pe noi modalităţi de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din reţeaua proprie de magazine sau din reţeaua de lockere, disponibile la firmele de curierat partenere.
Per ansamblu, compania estimează o creştere a afacerilor cu aproximativ 30% faţă de 2020. Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
În ianuarie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde opt magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, respectiv 22 magazine Gerovital care sunt amplasate în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.