FacebookTwitterLinkedIn

Peste 60 de magazine online din România au anunțat deja că pregătesc oferte speciale pentru Black Friday 2013, cea mai amplă campanie de reduceri online din an, iar Dorin Boerescu, CEO al reţelei de marketing afiliat “2 Parale”, a estimat că peste 100 de magazine online din reţea vor lansa oferte de Black Friday.

Potrivit datelor colectate de rețeaua de afiliere “2Parale” de la cei peste 280 de advertiseri ai săi, vineri 29 noiembrie, ziua de vârf pentru reducerile online, va aduce anul acesta promoții de până la 80% pentru produse variate, de la electronice și electrocasnice la haine, home & deco, asigurări, alimente, cărți și jucării pentru copii.

Mai bine de o treime din cele peste 60 de magazine online care și-au anunțat implicarea în Black Friday 2013 au declarat că nu au derulat promoții în perioada similară din 2012. Există magazine online care vor extinde perioada reducerilor pe parcursul mai multor zile,  nu doar în Vinerea Neagră, iar altele vor lua startul mai devreme, pe 22 noiembrie.

Branduri precum evoMAG, MarketOnline, Clickshop, Miniprix, TinaR, 3 Suisses, Elefant, Nemira, Noriel, Bebebliss și-au anunțat participarea, alături de OanaCuBunătăți și Bioportal sau Vivre sau Homeycomb. Portofoliul reţelei de marketing afiliat 2Parale include peste 280 de companii.

În 2012, prin 2Parale, s-au înregistrat de 15 ori mai multe vânzări de Black Friday decât într-o zi obișnuită de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au atras într-o singură zi 9.477 de comenzi,  în valoare de 3,2 milioane de lei (fără TVA). Anul trecut comenzile cu crescut chiar şi de 40 de ori.

Black Friday sau Vinerea Neagră marchează ziua de vineri care succede sărbătoarea de Ziua Recunoștinței și deschide sezonul cumpărăturilor de Crăciun. În acest an, reducerile de Black Friday vor atinge maximul în vinerea de 29 noiembrie