FacebookTwitterLinkedIn

Printre categoriile care vând online cel mai bine se numără IT&C-ul, cu Samsung, Philips și Acer ca brandurile cele mai cumpărate în perioada amintită.

Una dintre categoriile lider în ceea ce privește tranzacțiile online generate prin intermediul 2Parale în ultimele 12 luni a fost IT&C-ul. În perioada mai 2015 – aprilie 2016, a fost înregistrat un total de 42.000 de vânzări online în valoare de peste 30 milioane lei.

După 6 luni pe piața din România, Zoot își extinde portofoliul cu un nou private label

Topul brandurilor care au generat cele mai multe vânzări online în ultimele 12 luni este reprezentat de nume ca: Samsung – 6.000 de unități vândute, Philips – 3.600 de unități vândute, Acer – 1.900 de unități vândute, Asus – 1.800 de unități vândute, Apple – 1.100 de unități vândute și Lenovo – peste 1.000 de unități vândute.

O altă categorie de produse care a performat în e-commerce în ultimele 12 luni a fost cea de fashion & beauty. Aceasta a generat peste 140.000 de vânzări online în valoare de aproximativ 29 milioane de lei.

Cele mai vândute produse online prin intermediul 2Parale au fost rochiile – peste 31.000 de bucăți și pantofii – peste 12.000 de bucăți.

În perioada 1 mai 2015 – 30 aprilie 2016, afiliații 2Parale au trimis un trafic total de peste 48 de milioane de click-uri către mai mult de 500 de magazine online. Numărul de tranzacții online prin intermediul rețelei a crescut cu 25% față de perioada similară anterioară.  

Dorin Boerescu

Dacă ne-am compara cu un mall, am fi cu siguranță unul dintre cele mai aglomerate – lunar, trimitem peste 4 milioane de vizitatori către mai mult de 500 de magazine online, în condițiile în care acestea plătesc doar pentru cumpărăturile finalizate”, a completat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.