Cautare




, Contributor

Forbes.com

Lifestyle |
|

Magazinele „Bonsai” se transformă în „Meli Melo Deco”   

Compania Meli Melo Fashion, deținătoarea brandului Meli Melo – Paris, a preluat lanțul de magazine Bonsai, al cărui obiect principal de activitate îl reprezintă comercializarea decorațiunilor și obiectelor pentru casă.
1

Unul dintre obiectivele companiei pentru brandul „Meli Melo Deco” este extinderea lanțului de magazine, de la 4, câte sunt în prezent, la 20, până în 2020. Locațiile existențe, din București (Park Lake, Cora Pantelimon, Auchan Titan) au fost deja rebranduite, urmând să fie rebranduit și ultimul magazin din lanțul preluat, existent în Centrul Comercial Orhideea.

Meli Melo – Paris a deschis primul magazin destinat bijuteriilor și accesoriilor pentru femei, în anul 1998 în București, în prezent deținând un total de 40 de magazine, dintre care 1 magazin în Chișinău și 2 magazine în Sofia.

Categoriile de produse care se găsesc în magazinele Meli Melo-Paris se adresează atât micuțelor domnișoare, dar și femeilor cu un stil vestimentar versatil, independente, în căutare de accesorii, tendințe, noutăti în materie de modă. Produsele disponibile în lanțul de magazine: cercei, coliere, brătări, eșarfe, curele, ochelari de soare, ceasuri, genți, accesorii pentru sezonul estival (costume de baie, pareo sau evantaie), cele mai variate modele de accesorii de păr, dar și încălțăminte și piese vestimentare, acestea fiind disponibile și în magazinul online www.melimelo.ro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii