Cautare




, Contributor

Lifestyle |
|

Made in RO: expoziție de publicitate și branduri românești la Mega Mall

Cea de-a treia ediție a expoziției Made in RO aduce la Mega Mall decorul și conținutul autentic al unui magazin universal de acum 50 de ani.  
 aboneaza-te
Volumetrie Made in RO

În perioada 2-18 octombrie are loc cea de-a treia ediție a primului muzeu temporar de publicitate și branduri românești, Made in RO, inițiat și organizat de Asociația ESCU. Vizitatorii pot afla cum a apărut publicitatea ca activitate în România, ce produse preferau să cumpere românii în trecut, dar și poveștile din spatele reclamelor și ale brandurilor autohtone de altădată.
Expoziţia este o ocazie unică pentru publicul din București de a explora peste 500 de obiecte autentice de memorabilia și artefacte, precum ambalaje, afișe, materiale grafice, propagandă politică, postere, machete, ziare și reviste cu reclame, produse casnice de larg consum, cosmetice, jucării, textile, electronice și electrocasnice, produse alimentare, clipuri TV cu reclame sau transmise la Radio, studii de caz pe campanii de publicitate și antreprenori români, reclame din arhive și multe altele.
Selecţia cuprinde piese autentice din patru perioade de timp distincte: antebelic, interbelic, perioada comunistă și întoarcerea la capitalismul din perioada contemporană – conţinând atât printuri (afişe, ziare, reviste), cât şi obiecte reprezentative pentru designul de produs de larg consum al acestor vremuri. Decorurile autentice și colecțiile prezentate vor purta vizitatorii într-un tur fascinant al amintirilor, dar vor și radiografia felul în care România a trecut prin schimbările de consum, de mentalități, de lifestyle și economice de-a lungul vremii, prin câteva branduri și campanii publicitare care au făcut carieră.
Expozanții principali sunt: Florian Ciobanu // Reclame Vechi Românești 1840-1995, Alexandru Stoian // Asociația Cultural-Educativă pentru Protejarea Patrimoniului Tehnic, Științific și Istoric „Suntem România” și Cristian și Mihai Dumitru // Asociația Muzeul Jucăriilor.
Evenimentul de anul acesta va marca, de asemenea, și lansarea primului muzeu virtual de publicitate și branduri românești, care reprezintă o cronică digitală a memoriei industriilor creative din România, cuprinzând tururi virtuale, articole, analize, fotografii de arhivă, fragmente din presa din țară, dar mai ales digitizarea unei părți din colecțiile expuse din expoziție pe website-ul dedicat proiectului, www.muzeulpublicitatii.ro.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii