Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

LVMH și Campari au format un joint-venture și lansează un magazin online de vinuri

Campari și Moët Hennessy, parte din conglomeratul francez LVMH, formează un joint-venture pentru a lansa o platformă online de băuturi.
New,York,,Usa,-,15,February,2021:,Lvmh,Website,In

Campari și Moët Hennessy vor să investească în companii de comerț electronic pentru vinuri și băuturi spirtoase, iar miza este aceea de a crea un jucător european puternic în acest sector, relatează Reuters.

Fundația joint venture-ului provine din partea Campari, care a intrat în business cu acțiuni la furnizorul online de băuturi Tannico. Jumătate dintre acestea le-a vândut către Moët Hennessy pentru suma de 25,6 mil. euro.

La conducerea companiei Tannico va fi Marco Magnocavallo, care este și un acționar minoritar important al companiei. Tannico are, de asemenea, o participație minoritară la Ventealapropriete.com, o platformă de comerț electronic pentru vinuri și băuturi spirtoase premium din Franța. Împreună, cele două companii au realizat anul trecut vânzări de peste 70 de milioane de euro.

„În timp ce ecommerce-ul reprezenta un canal în creștere pentru vinuri și băuturi spirtoase, pandemia globală a declanșat o accelerare semnificativă”, explică Philippe Schaus, CEO Moët Hennessy.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii