Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Luptă strânsă pe nișa televiziunilor documentare

autheenticap5_89014800.jpg
Deși în luna decembrie 2012 au fost scoase din rețeaua RCS&RDS, canalele Discovery Channel și Animal Planet și-au conservat audiența anuală pe nișa televiziunilor documentare.

Discovery Channel a avut cea mai mare audiență anuală pe segmentul televiziunilor documentare: o medie de 16.000 de telespectatori pe minut (all day), în mediul urban, și 24.000 la nivel național. Indicatorul reach pentru Discovery Channel a fost 2.074.000 de români care au urmărit cel puțin un minut acest program, în cursul anului 2012.

Principalul concurent al liderului a fost National Geographic, cu o medie anuală de 11.000 de orășeni, respectiv 16.000 de persoane pe targetul național. Dar numărul de persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut National Geographic a fost cu mult mai mic decât la Discovery: 1.687.000.

Pe nișa televiziunilor documentare, care figurează în sondajele de audiență, se mai află Animal Planet (cu o medie de 6.000 de telespectatori pe minut în urban), National Geographic Wild (4.000) și CBS Reality (4.000).

În acest an, lupta pentru audiență a acestor canale va deveni mai acerbă, dacă Discovery și Animal Planet vor continua să nu se vadă pe rețeaua RCS&RDS.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii