Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Lupta pentru rating pe nișa televiziunilor de filme se duce în trei: Pro Cinema, AXN și DIVA

În aprilie, Pro Cinema a rămas lider pe nișa televiziunilor de filme, deși a suferit o ușoară erodare a audienței. Televiziunile AXN și Diva au câștigat 2.000 de telespectatori la nivel național, dar sunt departe de lider.
filme_TV.jpg

Pro Cinema a avut în aprilie o audiență medie de 48.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, cu 3.000 mai puțin decât în luna precendentă. În urban, televiziunea de filme a grupului Pro TV S.A., a suferit o pierdere de 1.000 de persoane, ajungând la o medie zilnică de 26.000 de telespectatori pe minut. În ciuda acestor pierderi, datorate sezonalității, Pro Cinema își conservă poziția de lider pe nișa de filme, în fața concurenței AXN și Diva.

Canalul AXN a câștigat câte 2.000 de persoane atât în urban, cât și pe targetul național. În urban, AXN se află în „coasta” Pro Cinema, cu o audiență medie de 22.000 de orășeni.

DIVA are o medie de 16.000 de persoane pe minut, în creștere cu 1.000 față de luna martie.

Un pretendent în cursa celor trei televiziuni – Pro Cinema, AXN și Diva – se anunță Paramount Channel, care și-a conservat audiențele în urban și național. În orașe, audiența acestei televiziuni este de 11.000 de telespectatori pe minut, destul de aproape de Diva.

Restul televiziunilor de pe nișa filmelor au pierdut audiență în aprilie, având cote de vizionare reduse comparativ cu „plutonul fruntaș”.

În aprilie, cota cumulată de piață a celor 12 televiziuni de filme cuprinse în sistemul național de măsurare a audienței a fost de 4,49% în urban, sub cea a televiziunilor pentru copii (6,7%). 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii