Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Lumea televiziunilor pentru copii și tineret: Minimax/A+

minimax.jpg
Programele televiziunii Minimax/A+ au avut o audiență medie de 14.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (all day). Este o televiziune cu un public majoritar feminin (61,7%). Părinții cu vârste între 25 și 44 de ani reprezintă 35% din totalul telespectatorilor din urban.

Canalul Minimax/A+ este distribuit în România de Chello Central Europe, principalul furnizor de conţinut din Europa Centrală. În perioada 1 ianuarie – 31 mai a.c., 24.000 de telespectatori unici au urmărit cel puțin un minut programele acestui post (reach), la nivel urban. Are cel mai mic număr de telespectatori unici dintre toate televiziunile pentru copii și tineret.

Grupa copiilor cu vârste în 4 și 11 ani este reprezentată în proporție de 38% (a treia cifră din această nișă). Copiii între 12 și 17 ani dețin o cotă de 7,9%.

Adulții sunt distribuți în mod egal în fața programelor Minimax/A+: 16,6% – persoane cu vârste între 25 și 34 de ani, respectiv 16,4% – persoane cu vârste în 35 și 44 de ani.

Bunicii de peste 65 de ani au reprezentat 6,8% din totalul telespectatorilor acestui canal, iar cei între 55 și 64 de ani, 3,5% (cea mai mare cifră procentuală de pe nișă).

Copiii de școală generală sunt în proporție de 34,6%, în timp ce adulții cu studii superioară au avut o cifră de 5,7%.

Minimax/A+ este distribuit în principalele rețele de cablu din țară, RCS&RDS și UPC. În perioada amintită, reclamele difuzate pe acest canal au obținut 3.687,3 puncte de audiență pe targetul comercial (GRP’30), al doilea volum de publicitate după Disney Channel.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii