Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Lumea marketingului în benzile desenate ale agenției Loopaa

Loopaa, agenție de marketing din Cluj-Napoca, a lansat cel de-al doilea sezon al seriei satirice de benzi desenate „MarComics”.
loopaa

Seria prezintă experiențe și situații amuzante din lumea marketingului, într-un format de benzi desenate, prin intermediul avatarurilor agenției, cunoscute sub numele de „loopies”.

Primul sezon al seriei s-a bucurat de succes, fapt care a determinat echipa Loopaa să înceapă producția sezonului 2.

„În Loopaa, încurajăm creativitatea și o integrăm în fiecare proiect. MarComics este rezultatul îmbinării unei astfel de abordări cu experiențele noastre variate, susținute de multă pasiune și… multă cafea. În primul sezon, ne-am dorit să creăm povești haioase, care să reflecte realitățile și provocările de zi cu zi ale industriei. În al doilea sezon, vrem să ducem lucrurile mai departe, să creăm ceva mai puternic și mai memorabil”, precizează liderul agenției, Victor Gavronschi.


Sezonul 2 va avea mai multe episoade față de primul, va introduce personaje noi și va urmări călătoria acestora în lumea plină de aventuri a marketingului.

Se păstrează astfel scopul original, cel al creării unei reviste de umor și insight-uri, care să promoveze, totodată, practicile recomandabile din domeniu.

Capitolele MarComics, întitulate episoade, apar săptămânal pe pagina de Facebook a agenției, în zilele de marți, dar pot fi găsite și pe siteul agenției Loopaa.

Înființată în Cluj-Napoca, Loopaa MarCom este o agenție creativă de marketing care oferă servicii integrate de strategie de marketing și comunicare, digital, creație și producție publicitară.

CITEȘTE: „CINE MAI ARE NEVOIE DE TVR?”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii