Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Lukáš Hájek (Henkel): „Am crescut într-o piață competitivă pentru că ne-am adaptat rapid la dinamica ei”

I-am întrebat pe oamenii de afaceri români – manageri, antreprenori și consultanți – care sunt rețetele lor pentru performanță în 2016. Aflați răspunsurile lui Lukáš Hájek, General Manager, Laundry and Homecare Division Henkel România, Bulgaria și Moldova.
Lukas Hajek_Henkel

Forbes: Cum apreciați într-un singur cuvânt evoluția companiei/grupului pe care o/îl conduceți în anul 2015? Acum, la final de an, cum arată realizările (cifră de afaceri, profit, investiții asumate, etc.) în raport cu obiectivele de la începutul anului? Detaliați!

Lukáš Hájek: 2015 a fost pentru divizia Laundry & Home Care un an în care cuvântul cheie a fost succesul. Am crescut într-o piață competitivă pentru că ne-am adaptat rapid la dinamica ei, reacționând la nevoile consumatorilor. Am venit cu inovații utile pentru ei, punând la dispoziție soluții moderne care fac viața de zi cu zi mai ușoară. Tehnologia ne permite mai mult ca oricând să putem oferi aceste lucruri oricui, având în același timp calitate la preț accesibil.

Rezultatele vor depăși așteptările pe care ni le-am setat la începutul anului.

Forbes: Care a fost evenimentul care v‐a impresionat neplăcut pe piața pe care activați și care a fost evenimentul care v-a impresionat plăcut?

Lukáš Hájek: Pozitiv – Creșterea constantă pe categoriile diviziei.

Neplăcut: – În general, soluțiile care acționează doar pe termen scurt.

Lecții de afaceri pentru 2016 – Veronica Savanciuc (Lowe România)

Forbes: Care sunt cele mai importante 3 puncte ale strategiei dumneavoastră pentru anul viitor?

Lukáš Hájek: Prioritățile noastre sunt:

– Implementarea excelentă a inovațiilor pe piața din România.

– Cooperare de succes cu partenerii noștri.

– Investiția în dezvoltarea oamenilor și în susținerea potențialului lor.

Forbes: Care sunt cele mai bune 3 lucruri care s-au întâmplat în 2015 în România? (din punct de vedere business, social, politic, etc.)

Lukáš Hájek: – Solidaritatea socială și reacția publică rapidă.

– Diminuarea TVA-ului, fapt ce a făcut ca produsele pentru îngrijirea casei să fie mai accesibile românilor.

– Concertul Robbie Williams și Bucharest International Marathon.

Forbes: Care sunt cele trei așteptări concrete pe care le aveți de la noul Guvern în perspectiva anului 2016?

Lukáš Hájek: – Un mediu stabil pe toate planurile.

– Pașii necesari de susținere a creșterei economice într-o perspectivă pe termen lung.

– Continuarea investițiilor în infrastructură.

Lecții de afaceri pentru 2016 – Radu Florescu (Centrade)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii