Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Lucian Aldescu, DPD România: Vrem ca până în 2020 să devenim lider pe piaţa de curierat din Balcani

Compania de curierat DPD România a livrat anul trecut 4,8 milioane de colete, cu aproape o treime mai mult decât în 2013.
Lucian Aldescu_2

Anul 2014 a fost unul bun pentru compania DPD România, parte a grupului DPDgroup, liderul european în curieratul rutier, menţinând creşterea înregistrată în anii anteriori. Astfel, în 2014, afacerile companiei s-au situat la o valoare de 75,5 milioane de lei, cu 14% mai mult decât în 2013. De asemenea, DPD a înregistrat în 2014 profit de 3,7 milioane lei, în creştere cu 27% faţă de 2013.

DPD a avut anul trecut rezultate foarte bune atât pe segmentul B2B, cât şi B2C, cel din urmă reprezentând o pondere de 50% din business-ul companiei

Pentru 2015 DPD estimează afaceri de peste 100 milioane lei, în creştere cu peste 30% faţă de 2014. Ca obiective, compania îşi doreşte să ocupe până în 2020 pozişia de lider pe piaţa de curierat în zona Balcanilor, acest obiectiv fiind susţinut şi de un plan de investiţii în valoare de 15 milioane de euro, demarat în 2014.

„2014 a reprezentat un an cheie pentru dezvoltarea DPD la nivelul regiunii balcanice şi un start bun pentru următorii 5 ani, în care DPD România urmează să joace un rol important în această regiune”, a spus Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Totodată, DPD a anunţat că va avea o nouă identitate vizuală, anunţând un nou nume pentru companie în Europa: DPDgroup care va avea o nouă strategie de poziţionare şi comunicare cu partenerii şi clienţii săi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii