Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

ForbesForward |
|

Lucia Costea, cofondator & CEO Secom: „Vom dona în prima fază aproximativ 1000 de produse, ceaiuri și vitamine din portofoliul Secom, dar și 500 de meniuri pentru cadre medicale din mai multe spitale din București”

 

Ce decizii de business a luat compania dvs. de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Am decis să avem o abordare responsabilă, preventivă față de sănătatea oamenilor și, încă din 10 martie, 35% din echipa Secom lucrează remote. Excepție fac reprezentanții din teren (pharma reps și medical reps) care susțin eforturile farmaciilor partenere, oferind farmaciștilor consultanță și informații suplimentare despre produsele Secom.

Și personalul din magazinele noastre încă lucrează pentru a pune la dispoziția românilor produsele naturale avansate din portofoliul Secom, produse care le pot susține imunitatea și sănătatea în această perioadă provocatoare pentru noi toți.

Care sunt măsurile pe care compania dvs. le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Am aplicat încă din 10 martie măsura remote work, astfel încât, de peste o săptămână, 35% din echipă lucrează de acasă.

Am pus la dispoziția colegilor din teren, inclusiv din rețeaua de retail, măști de protecție, mănuși chirurgicale și am dotat magazinele cu soluții antibacteriene.

Totodată, am afișat în magazinele Secom un ghid cu reguli de conduită, extrem de importante pentru menținerea ordinii, pentru protejarea personalului și a clienților noștri.

Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioadă de timp pentru a atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați.

O măsură importantă, care ar susține mult industria noastră, ține de prioritizarea transporturilor de marfă, pentru ca produsele să ajungă cât mai repede la români. Momentan, transporturile sunt blocate, uneori chiar și zile întregi în vămi.

O altă măsură necesară va fi aceea de susținere a salariilor angajațiilor, în cazul în care situația evoluează negativ și activitatea este întreruptă considerabil.

Care sunt scenariile posibile pe care le vedeți pentru business-ul dvs dacă epidemia continuă și/sau ia amploare? Dar pentru întreagă economie românească?

Situația creată de epidemia de COVID-19 este cu siguranță o provocare, însă în momentul de față business-ul Secom funcționează în parametrii preconizați.

Facem tot posibilul ca întreg portofoliul Secom să fie disponibil clienților noștri din toată țara, iar în funcție de dinamicaevenimentelor la nivel național și internațional, vom lua deciziile de business corespunzătoare.  Avem un business contingency plan în cazul în care situația se prelungește, dar în acest moment nu vrem să facem speculații în acest sens.  Sperăm că situația generată de epidemia de COVID-19 va fi una temporară și că evoluția acesteia va fi stopată cât mai curând.

Cum credeți că ați putea ajuta comunitatea – socială și/sau de business?

În Secom a existat dintotdeauna o mare dorință de a face bine, concretizată până acum prin sprijinirea a sute de cauze sociale, aicăror beneficiari au fost copii sau adulți cu dizabilități fizice sau psihice, copii cu afecțiuni oncologice, copii cu autism, bătrâni, instituții sau cadre medicale. De fiecare dată când am putut să ajutăm oamenii din jurul nostru, să le îmbunătățim calitatea vieții, ne-am implicat.

Astăzi România trece prin momente dificile, așa încât am decis să sprijinim atât oamenii din centrele de izolare, cât și medicii șiasistenții care fac zilnic eforturi extraordinare și care își asumă riscuri foarte mari pentru a-i trata pe toți cei care necesită îngrijirimedicale în această perioadă.

Vom dona în prima fază aproximativ 1000 de produse, ceaiuri și vitamine din portofoliul Secom, dar și 500 de meniuri pentru cadre medicale din mai multe spitale din București prin intermediul restaurantului Kane. Kane derulează, cu sprijinul partenerilor de business, al Secom și al altor companii, un proiect prin care își propune să livreze aproximativ 5000 de meniuri către spitale din capitală, începând din 23 martie până de Paște.

Prin inițiativa de donare a meniurilor către cadrele medicale, am reușit indirect să susținem și companiile implicate: restaurantul care pregătește meniurile, dar și micii furnizori de ingrediente, ambalaje și alți parteneri care în această perioadă au rămas fărăactivitate.

Ne propunem să continuăm să ne implicăm, atât cât va fi nevoie și cât vom putea.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii