“Pentru Lime a fost o perioadă de reorganizare totală, a fost un an bun , dar noi am anunțat o stabilitate foarte recent. Dacă noi am făcut 100 milioane de curse până la începutul anului, anul ăsta am făcut încă 100 milioane de curse, deci am realizat același lucru în 2020. Compania s-a organizat, și acest fenomen pentru noi a însemnat să învățăm, să fim productivi, am avut cele mai bune rezultate financiare în plina pandemie“, declară Luca Mateescu, Operations Manager Lime România, în cadrul evenimentului online Forbes reInventarea României.
Lime a privit schimbarea drept o provocare, însă una care le-a adus rezultate foarte pozitive. Compania și extins serviciile în mai multe orașe din România, printre care Brașov, Constanta, Cluj. Analizând schimbările prin care a trecut Lime, care sunt tendințele în restul industriei, din partea consumatorilor mai ales.
“Există o accelerare, însă nu mi se pare că lumea s-a schimbat total“, spune invitatul Forbes, adăugând faptul că partea de mobilitate va rămâne. “Bariera care s-a înlăturat este această necunoștință“, mai spune el. În schimb, printre tendințele ce vor lua amploare, potrivit acestuia, se încadrează poziția statelor din punct de vedere al legislației, întrucât se întreprind eforturi în conturarea legilor în zona de transport alternativ. “Din ce în ce mai multe discuții cu orașele mari din Occident au ca și scop conceptul de sustenabilitate financiară“, concluzionează el.