Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Lowe&Partners semnează campania de lansare pentru IMMens de la Gothaer

Pentru a marca lansarea pe piață a pachetului de asigurări IMMens de la Gothaer, echipa Lowe&Partners a pregătit o campanie de comunicare care a avut la baza execuțiilor atributul principal al acestor produse: flexibilitatea și specificitatea adresată în funcție de industria aleasă.
Gothaer

Ilona Alexandru, Director Marketing & Comunicare la Gothaer Asigurări Reasigurări, a declarat: „Pentru lansarea pachetului pentru întreprinderi mici și mijlocii, IMMens de la Gothaer, ne-am dorit să scoatem în evidență experiența pe care o avem pe segmentul asigurărilor corporate, flexibilitatea pachetelor de asigurări oferite de Gothaer și, în consecință, posibilitatea clienților de a alege varianta care se potriveşte cel mai bine afacerii lor, în funcție de riscurile specifice la care aceasta este expusă. Echipa Lowe&Partners ne-a ajutat să transpunem acest lucru prin prezentarea într-o manieră creativă, simplă și explicită a celor șapte categorii de business pe care le vizăm în acordarea acestor asigurări customizate”.

La rândul său, Alina Bălan, Client Service Director la Lowe&Partners, a spus: „Împreună cu clientul, am decis să folosim instanțe de plastilină pentru a ilustra tipurile de asigurări incluse în pachetul IMMens pentru a scoate în evidență abordarea flexibilă, ultra-customizată pe care Gothaer o are față de segmentul de întreprinderi mici și mijlocii. Customizarea vine dintr-o cunoaştere profundă a afacerilor clienţilor Gothaer, lucru care se traduce prin soluţii ce acoperă un spectru extrem de larg de situaţii asigurate”.

Echipa Gothaer a fost formată din Ilona Alexandru (Director Marketing & Comunicare) și Andreea Bucur (Specialist Marketing).

Echipa Lowe&Partners a fost formată din Alexandru Micu (Senior Art Director), Maria Nagy (Copywrtier), Alina Floroian (Account Director), Ruxandra Popescu (Senior Account Executive) și Nicoleta Grigoriu (DTP Designer).

Strategia și implementarea campaniei de media este semnată de BPN România.

SENIORHYPER este responsabilă pentru programarea online.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii