Cautare




, Contributor

ForbesLife |
|

Louis Vuitton și UNICEF își dau mâna de dragul copiilor

Q93559_Pendentif Siver Lockit_Face
La începutul acestei săptămâni, Louis Vuitton și UNICEF au semnat la Paris un acord global de parteneriat pentru ajutorarea în regim de urgență a celor mai vulnerabili copii ai lumii. Scopul îl reprezintă strângerea de fonduri pentru o intervenție rapidă în favoarea micuților expuși conflictelor, bolilor, dezastrelor naturale și altor situații care le amenință viața.

Mult prea des copiii sunt expuși riscurilor majore în timpul crizelor prin care trece umanitatea, fiind în mod particular vulnerabili la boli, malnutriție și violență. Pentru cei care trăiesc în zonele de conflict, situația este și mai gravă: nu au acces la educație și nici măcar la apă curată, iar riscul cel mai mare cu care se confruntă este cel de a muri înainte să împlinească cinci ani.

Pentru că UNICEF se află alături de ei în timpul acestor crize, furnizând protecție, îngrijire, apă curată, alimente și educație, Michael Burke, președintele Louis Vuitton, consideră că și legendarul brand pe care îl reprezintă poate contribui la o soartă mai bună pentru acești copii.

„Faptele bune încep de acasă, așa că toți cei peste 20.000 de angajați Louis Vuitton și-au unit forțele pentru această cauză”, a declarat el. „Scopul nostru este să ajungem la cât mai mulți oameni cu putință, să le cerem să se alăture cauzei, să promită împreună cu noi și să producem o diferență reală”.

Începând de azi – 13 ianuarie – o bijuterie specială Louis Vuitton pentru UNICEF, Silver Lockit, va putea fi cumpărată din orice magazin Louis Vuitton din lume. Pentru fiecare pandantiv sau brățara vândută, 200 de dolari vor fi direcționați către UNICEF, din prețul total de 500 de dolari.

2Silver Lockit, bijuteria inspirată de lacătul special inventat de Georges Vuitton în 1890 pentru a proteja cele mai prețioase bunuri ale călătorilor, este un simbol al protecției. El simbolizează, de asemenea, și pecetluirea promisiunii cuiva de a ajuta copiii cu nevoi urgente.

Cu ocazia celei de-a șasea bienale UNICEF BALL care a avut loc ieri, 12 ianuarie, la Los Angeles, Louis Vuitton a lansat campania digitală #MAKEAPROMISE, pentru a atrage atenția publicului larg asupra problemelor copiiilor și a sprijini strângerea de fonduri îm favoarea lor.

Inițiată de cei mai cunoscuți, respectați și influenți prieteni ai casei Louis Vuitton, campania are rolul de a încuraja cât mai mulți oameni să se alăture efortului colectiv.

Celebrități din toată lumea își vor pecetlui promisiunea de a ajuta printr-o “Pinky Promise”, acel gest cu care doi copii își pecetluiesc jurământul sau promisiunea unul față de altul, prinzându-și laolaltă degețelele mici de la mâini. Gestul este foarte popular printre copiii de școală din Asia de Est (se numește „yubikiri” în Japonia și „gou xiaozhi” în China) și a pătruns încă din secolul XIX în Statele Unite și în multe alte țări.

„Când copiii fac un jurământ sau promisiune, o iau foarte în serios”, spune Michael Burke. „Promisiunea vine direct din inima lor, așa că un Pinky Promise este un mod instinctiv și sincer de a consfinți promisiunea pe care o faci și o împărtășești cu cineva apropiat.”

Oamenii sunt încurajați să se implice făcând o donație directă către UNICEF anul acesta ori cumpărând Silver Lockit online sau din orice magazin Louis Vuitton. Ei sunt invitați să-și arate suportul și să-l împărtășească făcând o „Pinky Promise” împreună cu cineva apropiat și postând imaginea cu hashtag-ul #MAKEAPROMISE.

Cum poți ajuta și tu? Urmează acești pași simpli și împărtășește-ți promisiunea de a ajuta copiii:

1. Alege un partener dispus să facă promisiunea de a ajuta copiii.

2. Încrucișați-vă degetele mici și faceți o fotografie, cu fața la cameră.

3. Postați fotografia cu hashtag-ul #makeapromise pe Facebook, Twitter sau Instagram

4. Dați „Tag” prietenilor și încurajează-i să facă și ei același lucru.

 

Pentru mai multe informații, puteți intra pe www.louisvuitton.com/lvforunicef și www.unicef.org/lvforunicef

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii