Louis Vuitton lansează o nouă ediție în beneficiul UNICEF - Forbes.ro
Cautare




, Editor Coordonator

Explorator. De vocație, om. De profesie, povestitor. www.georgianaciofoaia.ro

ForbesLife |
|

Louis Vuitton lansează o nouă ediție în beneficiul UNICEF

În cei trei ani de la lansarea programului Louis Vuitton for UNICEF, peste 5 milioane de dolari au ajuns deja la copiii aflați în dificultate, datorită celor care au cumpărat brățările Silver Lockit și celor care au făcut donații directe prin acest program.
LV for Unicef

Parteneriatul Louis Vuitton – UNICEF continuă pe termen lung: săptămâna aceasta a fost lansată o nouă ediție specială de brățări în culori fluorescente: galben, oranj și ciclam. Din prețul de 250 euro al unei brățări, 100 de euro ajung la UNICEF, organizație care se îngrijește de copiii aflați în situații dintre cele mai dificile, cum sunt, de exemplu, cei afectați de criza siriană.

Silver Lockit, inspirat din lacătul inventat de Georges Vuitton în 1890 pentru a proteja cele mai prețioase obiecte din cuferele cu care călătoreau clienții săi, este un simbol al protecției. Purtând acest lacăt la încheietura mâinii, înseamnă un simbol al promisiunii făcute pentru ajutorarea copiilor din toată lumea aflați în situații de urgență.

#MAKEAPROMISE   #LVforUnicef

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii