Cautare




, Contributor

Modă |
|

Louis Purple, o investiție de 360.000 de euro în România

Până la începutul lunii martie, patru magazine Louis Purple se vor deschide în toată țara. Odată cu acestea, se lansează și proiectul de retail The Tailoring Revolution.
Impermeabil 2

Cu o investiție totală de 1.250.000 de euro, brandul de costume bărbătești Louis Purple a fost înregistrat pe piață în 2009 și aparține companiei Formens, deținută de Gerard Losson. În acest an, patru magazine Louis Purple vor fi deschise în România (București, Iași, Timișoara, Cluj), iar în trei dintre acestea au fost investiți câte 120.000 de euro, adică un total de 360.000 de euro.

Odată cu inaugurarea magazinelor va fi lansat sub brandul Louis Purple și conceptul The Tailoring Revolution, în care vor fi incluse două game de produse: ready to wear și made to measure. În prima gamă se găsesc ținute de ceremonie și articole vestimentare business sau smart casual, iar cea din urmă îi permite clientului să își aleagă, printre altele, țesătura, croiala, butonierele și nasturii.

Fabrica grupului Formens a fost înființată în 1999 de Gerard Losson și până în prezent au fost investite 6,5 milioane de euro. Are 870 de angajați, iar numărul clienților activi este de 309. Cifra de afaceri înregistrată de Formens în 2014 este de 42 de milioane de euro și până în 2019 se așteaptă o creștere a acesteia cu până la 65 de milioane de euro.

GALERIE FOTO: AȘA ARATĂ FABRICA FORMENS DIN BOTOȘANI

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii