Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Louis Purple continuă să se extindă

Brandul Louis Purple, care furnizează costume bărbătești made to measure și ready to wear, a deschis marți un nou magazin în București, în centrul comercial Afi Palace Cotroceni.
Louis Purple in Afi Palace Cotroceni

Printre articolele vestimentare incluse în noua colecția prezentă în noul magazin fin Afi Palace Cotroceni se numără sacouri, dar și costume bărbătești destinate călătoriilor de business.

Deși brandul Louis Purple a împlinit, în 2015, șase ani de activitate, are, de fapt, o istorie de aproape 17 ani. În 1996, fondatorul său, Gerard Losson a remarcat potențial în zona de nord-est a țării, mai exact în Botoșani, unde a pus bazele unității de producție Formens, în care a început să fabrice costume bărbătești. Astăzi, în acea fabrică sunt produse anual 700.000 de costume bărbătești, exportate în peste 30 de țări.

AFLĂ MAI MULTE DESPRE LOUIS PURPLE

În 2009, Gerard Losson a înființat brandul Louis Purple după o investiție de 1,25 milioane de euro. Până la acel moment, articolele vestimentare puteau fi comandate doar de la fabrica Formens din Botoșani. Ulterior, Louis Purple și-a extins activitatea și în București, iar primul magazin din care clienții își puteau alege ținutele a fost unul multibrand. În acest an, magazinul a fost înlocuit cu cel monobrand Louis Purple, iar astfel a început procesul de extindere a brandului – la începutul acestui an, Gerard Losson, anunța o investiție de câte 120.000 de euro în deschiderea magazinelor Louis Purple în Iași, Cluj, Timișoara și București. În afara țării, magazinele mai sunt prezente Franța (principala piață de export, cu 88 de procente) și în Germania.

GALERIE FOTO: VEZI CUM ARATĂ MAGAZINUL LOUIS PURPLE DIN AFI PALACE COTROCENI

În 2014, compania Formens a înregistrat o cifră de afaceri de 42 milioane de euro, iar la începutul acestui an, Gerard Losson a declarat că în 2015 se așteaptă la o creștere, astfel încât afacerile Formens să ajungă la 47 – 48 milioane de euro. Totodată, acesta a mai precizat că intenționează ca până în 2019 să atingă pragul de 65 milioane de euro și o rețea de 60 de magazine.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii