Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Loredana Butnaru, Miele România: „În România se va produce acea schimbare, e numită replacement market”

Dintr-un studiu realizat în luna noiembrie de compania GfK a reieșit că piața de bunuri de folosință îndelungă a crescut cu 9,5% în trimestrul trei al anului 2015.
Loredana Butnaru, Miele

Pe tot parcursul anului 2015, piața locală de electrocasnice a crescut cu 15%. Întrebată de Forbes România care este motivul acestei creșteri, Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România a explicat că „anii aceștia, în România se va produce acea schimbare, e numită replacement market.”

Directorul de vânzări Miele România a precizat că boom-ul electrocasnicelor a avut loc în perioada anilor 2002 – 2004. „Acum vine timpul în care produsele se strică sau devin depășite ca și tehnologie, și atunci vor fi schimbate cu altele noi”, a explicat Loredana Butnaru. „Piața nouă în România, adică bucătării noi, case noi și apartamente noi a fost destul de mică în România, deci în mod sigur vorbim despre o piață de înlocuire”, a adăugat aceasta.

VÂNZĂRILE MIELE ROMÂNIA AU CRESCUT CU APROAPE 65%

Loredana Butnaru lucrează în cadrul companiei Miele România de aproape trei ani și anterior a făcut parte din echipele manageriale ale mai multor companii. În contextul în care putem vorbi despre o piață a electrocasnicelor în care femeile ce conduc operațiunile companiilor sunt în minoritate, Loredana Butnaru spune că „întotdeauna mi s-a părut un mare avantaj să fii femeie într-o lume a bărbaților. De la natură e lăsat ca o relație de business să funcționeze mai bine între un bărbat și o femeie, pentru că suntem diferiți. E mult mai interesant să ai o discuție de business fiind de sex opus, din punctul meu de vedere. N-am simțit niciodată că aș fi tratată altfel”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii