Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

L’Oreal Nutri-Gold, cea mai promovată cremă de la L’Oreal pe televiziune

loreal_nutri_gold.jpg
Campaniile de publicitate TV comandate de L’Oreal România s-au derulat pentru 13 game de produse, în primele două luni ale acestui an. Cel mai promovat brand a fost crema L’Oreal Nutri-Gold, care a adunat 873 de puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).

Trei game de produse de la L’Oreal au fost mai vizibile pe televiziuni în lunile de iarnă ale acestui an: L’Oreal Nutri-Gold (873 GRP’30), crema Vichy (841 GRP’30) și L'Oreal Elseve – hair care (803 GRP’30). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Point – GRP), clienții cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Toate reclamele pentru brandurile din portofoliul L’Oreal România au acumulat 5.105 GRP’30 pe targetul comercial, plasând compania de cosmetice pe locul 10 în topul celor mai mari advertiseri în primele două luni ale anului. Volumul de audiență TV a fost mai mic cu 11,7% decât cel de la începutul anului 2012.

Alte braduri promovate de L’Oreal România: Garnier – hair care (601 GRP’30), Garnier – deo women (510 GRP’30), Garnier – vopsea (462 GRP’30) și Garnier – face care (401 GRP’30).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii