FacebookTwitterLinkedIn

Trei game de produse de la L’Oreal au fost mai vizibile pe televiziuni în lunile de iarnă ale acestui an: L’Oreal Nutri-Gold (873 GRP’30), crema Vichy (841 GRP’30) și L’Oreal Elseve – hair care (803 GRP’30). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Point – GRP), clienții cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Toate reclamele pentru brandurile din portofoliul L’Oreal România au acumulat 5.105 GRP’30 pe targetul comercial, plasând compania de cosmetice pe locul 10 în topul celor mai mari advertiseri în primele două luni ale anului. Volumul de audiență TV a fost mai mic cu 11,7% decât cel de la începutul anului 2012.

Alte braduri promovate de L’Oreal România: Garnier – hair care (601 GRP’30), Garnier – deo women (510 GRP’30), Garnier – vopsea (462 GRP’30) și Garnier – face care (401 GRP’30).