Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Lorand Balint conduce agenția de publicitate Leo Burnett&Target

Lorand_Balint.JPG
Din luna mai, Lorand Balint este noul Managing Director al agenției de publicitate Leo Burnett & Target, parte a grupului Leo Burnett România. El va avea ca obiectiv principal dezvoltarea strategiei de creștere a agenției și consolidarea businessului pe noi direcții de comunicare.

Lorand Balint se va concentra cu precădere pe zona de new business și creșterea performanțelor agenției pe noi segmente de comunicare, atât pe plan creativ, cât și strategic, coordonarea departamentelor agenției și consolidarea relației cu clienții actuali.

„Leo Burnett este un brand foarte puternic, cu un renume de necontestat, căruia vrem să îi facem cinste pe mai departe. Împreună cu echipa, provocarea principală este să continuăm să ne reinventăm, să fim mereu cu un pas înainte și să răspundem noilor realități ale pieței și nevoilor clienților noștri”, a declarat Lorand Balint.

Noul șef al Leo Burnett&Target lucrează de 13 ani în publicitate și comunicare. A început în anul 2000, în cadrul agenției BBDO ca Strategic Planner, pentru ca ulterior să se alăture echipei Leo Burnett. În cadrul Leo Burnett & Target, Lorand a preluat în timp responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, beneficiind de experiență acumulată în proiecte pe piețe multiple și ocupând, pe rând, poziția de Regional Communications Manager Balkans, Regional Communications Manager Europe, Global Communications Manager, Regional Communications Sub-Saharian Africa, Group Communications Director Balkans, Head of Brand Communication, Global Communications Director și Chief Digital Officer.

A colaborat cu clienți importanți: Procter&Gamble și Elite, s-a implicat în proiecte internaționale precum programul de voluntariat pentru ONG-ul Iko Poran din Rio de Janeiro, vizitând până în prezent peste 40 de țări.

A studiat în cadrul mai multor universități de renume precum Universiteit Antwerpen, Institute of Leadership & Management UK, Universite de Montreal – HEC Montreal, absolvind Marketing-ul la Academia de Studii Economice și Masterul în Publicitate la Universitatea din București. Lorand este profesor asociat la MBA-ul Romano-Canadian și partener Platypus Group.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii