Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

Liviu Stoleru a fost numit președinte al Consiliului de Administrație Cemacon

liviu_stoleru.jpg
Liviu Stoleru, directorul general al Cemacon SA (CEON), companie producătoare de blocuri ceramice, a fost ales președinte al Consiliului de Administratie al aceleiași companii.

El va îndeplini un dublu rol, în calitatea sa de director general și președinte CA.

„Anul acesta am început în forță. Ne-am consolidat structura acționariatului, am relansat compania, cu o nouă imagine și un nou portofoliu de produse, am deschis centre de distribuție proprii. Iar noutățile nu se opresc aici. Numirea mea în calitate de președinte al Consiliului de Administrație este un semn că acționarii cred în viziunea echipei de management, fapt care mă bucură, dar mă face să fiu și mai determinat. Obiectivele Cemacon rămân aceleași, și anume să continuăm creșterea, să inovăm și să devenim cel mai important producător de sisteme de zidărie din România. Finanțarea, în valoare de 1,5 milioane de euro, obținută de la acționari, ne va ajuta să ne atingem obiectivele”.

Pentru anul în curs, Cemacon și-a propus o creștere a cifrei de afaceri cu 40% față de 2012. Potrivit rezultatele primelor 4 luni ale acestui an volumul vânzărilor a depășit cu 70% nivelul obținut în aceeași perioadă a anului 2012.

În urma Adunării Generale a Acționarilor, structura Consiliului de Administrație al Cemacon s-a modificat astfel: celor trei administratori din structura anterioară, s-au alăturat atât Liviu Stoleru, cât și reprezentatul fondului de investiții KJK SICAV FUND II, Jaakko Salmelin. 

Liviu Stoleru a fot numit Director General al Cemacon SA în 2010.

Față de anul 2009, compania a înregistrat o creștere de până la 54% a volumelor vândute, în timp ce piața de cărămidă a scăzut în volum cu 33% raportat la aceeași perioadă. Cifra de afaceri și cota de piață a companiei s-au dublat la sfârșitul lui 2012 față de 2010. Rețeaua de distribuție s-a extins de la 10 distribuitori în 2010 la 150. Cifra de afaceri per angajat și profitabilitatea operațională per angajat, ca și valoarea operațiunilor pe bursă au avut o creștere de 100% din 2010 până în prezent.

 În acționariatul companiei au intrat noi fonduri de investiții, iar Cemacon a trecut în aprilie 2013 printr-un amplu proces de rebranding, lansând o nouă identitate vizuală și o nouă gamă de produse.

Noul președinte al CA are 42 de ani și o experiență de peste 15 ani în vânzări, marketing și management în companii precum Phillip Morris, Delta Distribution sau Wienerberger.  

Cemacon SA este al treilea mare producător de sisteme de zidării ceramice din România şi unul dintre liderii pieței din Transilvania.  Alți jucători importanți pe această piață sunt Wienerberger și Ceramica Iași.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii