Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

LIVE TEXT: Vezi cine a câștigat „meciul publicității” în partida Steaua – Chelsea!

steaua.jpg
La meciul Steaua – Chelsea, transmis de Pro TV în prima manșă a optimilor Europa League, au fost prezenți cu reclame 26 de clienți publicitari ale căror reclame au acumulat în total 631,1 puncte de audiență pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban). Cele mai mari audiențe au obținut Orange (87,6 GRP’30) și Vodafone (80,4 GRP’30) pe targetul comercial.

În seara partidei de pe Arena Națională, „meciul publicității” la Pro TV a început la ora 19:51, imediat după „Vremea”, când spotul Orange a „punctat” primul în calupul publicitar cu o audiență de 13,2 GRP’30 (18 – 49 de ani). A fost urmat de o reclamă la „Nissan Qashqai” (11 GRP’30) și un clip pentru Fairy de la Procter&Gamble (12,9 GRP’30). Au mai apărut, în același calup, spoturile comandate de Bet Arena Cafe (12,9), Romtelecom (17,1) și Cosmote (20,1).

Dar Cosmote nu se mulțumește cu acest spot clasic ce închide primul calup și „atacă”, după opt minute de la primul fluier al arbitrului, printr-o inserție grafică (logo spot). După alte șase minute, este rândul Vodafone să „marcheze” cu o inserție grafică (logo spot).

De altfel, Vodafone și Cosmote, au beneficiat fiecare de câte 7 inserții grafice pe parcursul celor două reprize (inserții atașate la rezultatul meciului ce a apărut pe ecran).

Imediat după sfârșitul primei reprize, în pauza publicitară, la ora 20:45, Vodafone „punctează devastator” cu un spot clasic (ofertă de preț LG Optimus), care face 26,1 GRP’30 pe targetul comercial, cea mai bună audiență a unei reclame de până atunci.

Spotul Vodafone este urmat de Orbit, Mercedes Benz, Flanco, Dacia Logan, Borsec și de alte… 20 de clipuri. Reclama care a închis pauza de publicitate (ora 20:58) a fost comandată de Pepsi, care marchează o audiență de vis de… 27,8 GRP’30 pe targetul comercial.

Repriza a doua a fost disputată de inserțiile celor doi rivali, Vodafone și Cosmote. Când transmisiunea meciului s-a încheiat, intră ca o săgeată spotul Vodafone (aceeași ofertă pentru LG Optimus), care obține o audiență de 18,6%. După alte șapte spoturi, Orange închide „balul” cu un spot clasic de 14,7 GRP’30pe targetul comercial.

Programul fotbalistic de la Pro TV a livrat reclamelor comandate de cei 26 de cliențil publicitari un volum de 631,1 puncte de audiență pe targetul comercial (18 – 49 de ani, urban).

Clasamentul final este următorul: Orange (87,6 GRP’30 pentru 5 spoturi clasice), Vodafone (80,42 GRP’30 pentru 2 spoturi și 7 logo spot), Procter&Gamble (62,1 GRP’30 pentru 6 spoturi), Cosmote (55,1 GRP’30 pentru un spot clasic și 7 logo spot) și Romtelecom (35,3 GRP’30 pentru două spoturi). Hai, Steaua!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii