Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker: „Criza sanitară provocată de coronavirus a ghidat consumatorul către produsele sănătoase”

Criza sanitară provocată de virusul SARS CoV2 l-a făcut pe consumatorul român să fie mai atent la ceea ce pune pe masă. Așadar, în ultimele patru luni, românii și-au orientat atenția către produsele sănătoase, bio.
 aboneaza-te
Liliana Bock IMG_4572 an

Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker a declarat în cadrul seriei de evenimente reINVENTAREA României că izolarea i-a făcut pe consumatori mai deschiși în a experimenta rețete, meniuri diverse ce se pot realiza acasă.

„Sunt medic la bază și din acest punct de vedere susțin că ar fi ideal să ne caracterizeze această preferință către produsele sănătoase nu doar în astfel de momente dificile din punct de vedere sanitar, ci și pe viitor. Tebuie să fim mai atenți la ceea ce mâncăm pentru că este foarte important în a ne păstra sănătatea pe termen lung. În perioada de lockdown, consumatorii s-au orientat mai mult către produsele sănătoase și din perspectiva faptului că dacă mânâncă mai sănătos, au un sistem imunitar mai puternic și sunt mai protejați în fața virusului”, a punctat Liliana Bock

Potrivit Brand Manager-ului Maresi Foodbroker, în acest moment nu se poate vorbi despre un tipar anume în ceea ce privește profilul consumatorului pe motiv că fiecare s-a comportat diferit în această perioadă dificilă.

„Nu putem să facem un profil al consumatorului, căci fiecare dintre noi a intrat în perioada aceasta cu niște convingeri, trăiri diferite, așa că și reacțiile fiecăruia dintre noi sunt diferite. Nu se respectă un anume tipar, situația de facto pur și simplu nu permite dezvoltarea unei tipologii unice. Ceea ce cred eu însă că este comun tuturor îl reprezintă faptul că, în această perioadă când majoritatea am stat mai mult acasă, automat a crescut consumul alimentelor, iar acest lucru s-a resimțit și în vânzările gamelor din portofoliul brandurilor noastre”.

Liliana Bock a ținut să precizeze faptul că în perioada imediat următoare antreprenorii din industria alimentară trebuie să țină cont de temerile pe care le-a dezvoltat consumatorul în această perioadă, deoarece acestea vor influența comportamentul său cu privire la achiziționarea de alimente.

„Nu va mai fi nimic ca înainte, iar această nesiguranță și îngrijorarea față de ceea ce ne pregătește viitorul ne vor face pe toți să economisim, sub diverse forme. Acum, consumatorul nu mai cheltuie decât dacă este absolut necesar”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii