Cautare




, Contributor

Burse |
|

Life is Hard a devenit prima companie producătoare de software listată pe bursă

Life is Hard a devenit prima companie producătoare de software care s-a listat pe piața AeRO.
Life is Hard BvB

Producătorul de platforme de software pentru brokeraj în asigurări Life is Hard s-a listat pe piața AeRO, sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București, cu o capitalizare anticipată de circa 6,9 milioane de lei (1,5 milioane de euro). Potrivit reprezentanților, compania a ajuns la această cifră după ce au fost studiate 19 companii de pe acest segment din Polonia, pentru a compara capitalizarea.

O FIRMĂ DIN HUNEDOARA VREA SĂ DEVINĂ UNUL DINTRE CEI MAI IMPORTANȚI PRODUCĂTORI DE CAVIAR DIN LUME

Cătălin Chiș, acționarul majoritar al companiei și Erik Barna, directorul general al Life is Hard intenționează să pună la vânzare 10 procente din acțiunile companiei în primele 30 de zile de la listare, iar free-float-ul ar putea fi suplimentat de către acționarii care dețin pachetul de 5%. Totodată, Cătălin Chiș a declarat că în acest moment nu se gândește să renunțe la pachetul majoritar.

Reprezentanții Life is Hard mai spun că în ultimii trei ani au investit sume semnificative de bani în conceperea unor noi produse care urmează să fie lansate începând cu 2016.

VEZI CARE AU FOST PRIMELE OBLIGAȚIUNI LISTATE PE PLATFORMA AERO

Cătălin Chiș controlează grupul Active Power Solutions, care mai cuprinde, pe lângă Life is Hard, trei companii. Acesta a declarat că „în funcție de cum va evolua proiectul Life is Hard, este foarte posibil să aducem și alte companii pe această piață”.

Conform reprezentaților companiei, prin aplicația pe care o gestionează, au fost subscrise anul trecut polițe în valoare de peste 160 de milioane de euro, reprezentând o cotă de piață de 30% din totalul intermedierilor realizate de brokerii de asigurare.

În primul semestru al acestui an, Life is Hard a înregistrat o cifră de afaceri de 1,3 milioane de lei și un profit de peste 400.000 de lei. Oficialii companiei estimează că producătorul va încheia anul curent cu afaceri de 4 milioane de lei și un profit de 960.000 de lei. De asemenea, preconizează că atât cifra de afaceri, cât și profitul urmează să crească treptat în următorii ani, pentru ca în 2019 cifra de afaceri să ajungă la 9,2 milioane de lei, iar profitul la 2,2 milioane de lei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii