Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Lidl și-a lăsat în urmă concurenții în cursa publicității TV

Lanțul de magazine de tip discount Lidl este liderul publicității TV în primele 9 luni ale acestui an, pe nișa supermarketurilor și hipermarketurilor.
Lidl

În perioada 1 ianuarie – 30 septembrie a.c., campaniile de promovare pentru ofertele Lidl au acumulat 22.929 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial. (Pe baza GRP-urilor, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)

Lidl este detașat cel mai mare consumator de reclame TV pe această nișă și ocupă locul 15 în topul general al investitorilor în publicitatea TV, în perioada analizată. Volumul de audiență obținut de Lidl este cu 39,2% mai mare față de cel realizat în aceeași perioadă a anului trecut.

Rewe România, care operează rețelele Penny Market, Billa și XXL Mega Discount, a consumat un volum de 9.749 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 42,4% față de anul trecut. Este singurul jucător de pe această piață care și-a redus drastic consumul față de anul 2013.

Alte rețele de magazine care au consumat publicitate TV, în acest an:

– Carrefour – 6.608 GRP’30 pe targetul comercial, creștere de 15,3%;

– Selgros Cash&Carry – 4.759 GRP’30 pe targetul comercial, creștere de 152,6%;

– Profi România – 3.947 GRP’30 pe targetul comercial, creștere de 186,2%;

– Metro Cash&Carry – 2.994 GRP’30 pe targetul comercial, creștere de 42,2%;

– Mega Image – 2.819 GRP’30 pe targetul comercial, creștere de 29,2%;

Cei 7 mari consumatori de publicitate TV au acumulat în total 53.807 puncte de audiență pe targetul comercial, în creștere cu 15,2% față de anul 2013.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii