FacebookTwitterLinkedIn

Scopul acestei acțiuni este acela de a reduce consumul de plastic cu până la 40% per caserolă, susțin reprezentanții Lidl.

Potrivit acestora, toate produsele din carne de la furnizorii români sunt vizate de această modificare de ambalaj, incluzând aici peste 90 de articole, atât din sortimentul permanent, cât și din promoțiile de tip in-and-out.

„Caserolele beneficiază de un design inovator, cu folie de tip Easy Open, pentru o desigilare facilă și ambalează produsele din interior în atmosferă protejată, tehnologie ce extinde durata de valabilitate a alimentelor. De asemenea, caserolele integrează o serie de alveole sub formă de fagure, ce colectează lichidul din carne și o serie de proeminențe cilindrice, care împiedică contactul direct al produsului cu lichidul”, anunță reprezentanții Lidl.

Noile tipuri de caserole vor fi introduse, treptat, începând cu luna aprilie. Acest demers local se înscrie în REset Plastic, strategia internațională a Grupului Schwarz în domeniul plasticului.