Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Lidl lansează campania, „Meriți să fii surprins”

Lidl, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de retail a anunțat că își va întâmpina clienții cu un nou slogan, „Meriți să fii suprins”.
Lidl

„Acest nou slogan va fi integrat în toate eforturile de comunicare ale companiei.”, explică Frank Wagner, președintele Consiliului de Conducere Lidl România.

„Campania debutează cu un spot-manifest, prin care este expusă filosofia de brand, într-o abordare emoțională și puternică. Acesta a fost realizat în colaborare cu regizorul danez Rune Milton, recunoscut la nivel internațional pentru modul în care îmbină narativul cu estetica și conturează clipurile sale cu un umor subtil și intuitiv”, informează Lidl.

VEZI ȘI: LIDL A VÂNDUT NOUĂ TERENURI CU 10,5 MIL. EURO

În mediul online, mesajul va fi susținut pe noua platformă dedicată, www.suprize.bucatarialidl.ro, iar „începând cu 10 martie, aceștia îi vor putea surprinde pe cei dragi, cu ajutorul lui Andrei Aradits și al lui Chef Florin Dumitrescu”, se arată într-un comunicat de presă emis de Lidl.

Meriti sa fii surprins

Lidl activează în peste 26 de țări europene și are peste 100 de centre logistice care asigură aprovizionarea a circa 10.000 de magazine.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii