Cautare




, Contributor

Filantropie |
|

Lidl a donat către SMURD 5 motociclete de intervenție urbană în valoare de 150.000 de euro

Discounterul Lidl a colectat, în cadrul campaniei de donații la casele de marcat, fonduri în valoare de 100.000 de euro de la clienți și angajați pe care le-a suplimentat cu 50.000 de euro, ajutând astfel la achiziționarea unui număr de 5 motociclete de intervenție urbană pentru SMURD.
Lidl_SMURD_3

Campania „Donează pentru cei care Salvează!” a avut loc în perioada noiembrie 2014 – mai 2015, a avut ca scop acordarea unei mâini de ajutor la modernizarea sistemului integrat medical. Astfel, au fost strânși 100.000 de euro, sumă suplimentată de Lidl cu încă 50.000 de euro, iar, în uma acestei acțiuni, SMURD a primit cinci motociclete de intervenție urbană complet dotate, inclusiv cu echipamente medicale. De asemenea, au fost achiziționate și 23 de echipamente speciale de protecție pentru personalul SMURD care va utiliza motocicletele în acțiuni de intervenție.

„Ideea de a interveni cu motociclete, am încercat-o încă de acum trei ani. Vrem să creăm o escadrilă de intervenție pe zona București-Ilfov și, pe viitor, și în orașele mari, aglomerate, acolo unde motocicletele se pot deplasa mai rapid decât mașinile”, a spus Raed Arafat.

Achiziționarea celor 5 noi motociclete, presupune o creștere de minimum 200% a numărului de intervenții, în condițiile în care evaluarea efectuată de către reprezentanții SMURD arată faptul că, din octombrie 2011 și până la începutul lui 2015 s-au realizat 380 de intervenții și au fost asistate 267 persoane cu o singură motocicletă. În luna ianuarie a anului curent, o a doua motocicletă a fost operaționalizată, iar până în august, cele două vehicule au făcut posibilă asistarea unui număr de 157 de solicitări. Existența unei flote de motociclete SMURD va face posibilă executarea de misiuni de intervenție, cu plecare aproape instantanee la solicitări și cu costuri minime, având în vedere consumul scăzut de carburant.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii