Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Shopping |
|

Lidl a deschis primul său pop-up store din România, pentru colecția de haine „esmara by Heidi Klum”

De astăzi, colecția de haine esmara by Heidi Klum este disponibilă în primul pop-up store Lidl din România, din clădirea Magheru One (București), dar și în magazinele Lidl din toată țara.
Pop up store Lidl_esmara by Heidi Klum_INNA

Forbes CEE Forum 2017 – Leadership pentru următorii 100 de ani 

Colecția a fost lansată simultan în 28 de țări din lume și pune la dispoziția femeilor piese vestimentare versatile, într-o varietate de stiluri și imprimeuri.

Colecția de haine are tema Heidi and The City, fiind inspirată de New York, orașul preferat al vedetei.

În cadrul magazinului, clientele pot proba piesele vestimentare sau pot apela la consultanții de vânzări, pentru a-și alege cele mai potrivite ținute.

Magazinul va fi deschis în perioada 18 septembrie – 1 octombrie, între orele 08:00 și 22:00.

Așa cum spune și Heidi Klum, moda ar trebui să fie distractivă, iar colecția creată de ea reușește să facă exact acest lucru: să permită oricărei femei să experimenteze cu aceste ținute într-un mod relaxat”, afirmă Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR al Lidl România.

Produsele pot fi achiziționate și online

Produsele din colecție pot fi rezervate și online, prin intermediul formularului pus la dispoziție pe www.lidl.ro, până în data de 25 septembrie, în limita stocului disponibil, și ridicate ulterior din pop-up store, în termen de cel mult trei zile.

Artista INNA (foto) a văzut în premieră articolele din colecție și le-a probat.

Prezentă la evenimentul de lansare, aceasta a declarat: „Mă bucur să fac parte din acest proiect, colecția esmara by Heidi Klum. Piesele sunt cool, din materiale de calitate, necesare în garderoba fiecăreia dintre noi. De astăzi, femeile din România pot găsi în magazinele Lidl elemente care le pot transforma fiecare ținută într-o apariție de senzație.

Articolele vestimentare inspirate de una dintre cele mai cosmopolite metropole ale lumii, New York, vor fi disponibile în toate magazinele Lidl din țară, în perioada 18 – 24 septembrie.

Linia vestimentară cuprinde atât piese pentru un look casual, precum bluze cu mânecă scurtă (44,99 lei), jeanși (69,99 lei) și hanorace (69,99 lei), dar și piese mai îndrăznețe – haine cu imprimeu leopard, precum paltoane (119 lei) sau jachete rock din piele întoarsă (299 lei).

Pe lângă articolele vestimentare disponibile în mărimile 34-44, colecția cuprinde și încălțăminte, precum pantofi stiletto (119 lei), ghete cu toc (139 lei) sau sneakers (99.99 lei), cu mărimi cuprinse între 37 și 41.

Forbes CEE Forum 2017 – Leadership pentru următorii 100 de ani

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii