Cautare




, Redactor

Studentă în anul III la Jurnalism. Reporter în căutare de oameni și povești.

Lifestyle |
|

Librăria online Libris.ro a crescut cu 40% în primele 6 luni ale anului

Libris.ro, cel mai mare retailer online de carte din România, a crescut cu 40% în primele 6 luni ale acestui an și a înregistrat o cifră de afaceri de 18.3 milioane de lei.
Libris #RespectYourself_Foto

Dinamica pozitivă se datorează creșterii ratelor de conversie și revenire a vizitatorilor pe site, precum și evoluției pieței și interesului față de titluri devenite populare sau așteptate, precum Străinul de lângă mine (Irina Binder) sau Sapiens, Scurta istorie a omenirii (Yuval Noah Harari).

Cele mai vândute categorii de produse au rămas Beletristica, Dezvoltarea personală și Cărțile pentru copii, care împreună generează peste 80% din vânzările înregistrate pe Libris.ro. O dinamică interesantă au avut-o și cărțile din categoria Psihologie practică (+76%) și Creșterea copilului (+67%).

În primele 6 luni ale acestui an, Libris.ro a expediat peste 250.000 comenzi către cititori din toată țara. Valoarea medie a unei comenzi plasate pe Libris.ro a crescut cu 9% față de aceeași perioadă a 2017, până la pragul de 72 lei.

Interesul românilor față de cartea tipărită este în creștere și datorită  numărului tot mai mare de titluri, dar și a mecanismelor de promovare care ajută ca informația să se răspândească rapid, la publicuri numeroase și bine targetate.  Pentru Libris.ro a fost o primă jumătate de an foarte interesantă, am înregistrat creșteri pe toate categoriile de carte. Alături de echipa Libris.ro, am reușit să atingem o creștere peste nivelul preconizat. Cifrele ne arată că românii sunt tot mai preocupați de lectură în general, de noutățile de pe piața editorială, dar și de dezvoltare personală, autocunoaștere, materiale pentru creșterea și educarea copiilor –declară Laura Țeposu, Director Dezvoltare Libris.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii