FacebookTwitterLinkedIn

“Strategia noastră de nişă, cu o activitate de creditare responsabilă, în industrii ferite, şi cu păstrarea unui echilibru permanent între canalele clasice şi cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. În condiţiile unei răspunderi majore pe care o avem faţă de toţi clienţii noştri, această abordare reprezintă atuul care ne asigură, astăzi, agilitatea de business necesară pentru a putea răspunde rapid şi eficient la schimbările din piaţă”, a declarat Emil Bituleanu, director general al Libra Internet Bank.

În 2019, valoarea activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde de lei, echivalentul unei creșteri de 20% față de 2018.

De asemenea, soldul creditelor a crescut și el cu 23% față de 2018, depășind 4 miliarde de lei. În același timp, rata de neperformanță a înregistrat o valoare de 1,70%, la finalul anului trecut.

Cota de piață a Libra Internet Bank a ajuns anul trecut la 1,32%.