Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Liberty Global ar putea vinde Chellomedia până la sfârșitul acestui an

Liberty_Global.jpg
Presa internațională relatează că Liberty Global ar putea vinde divizia de conținut Chellomedia până la sfârșitul acestui an, într-o tranzacție de peste 800 de milioane de dolari, după ce o companie de consultanță a fost angajată în vederea acestui scop în urmă cu o lună, notează Media Expres.

Informația vine din „surse care cunosc situația” și, potrivit relatărilor din ediția electronică „Wall Street Journal” din 20 mai 2013, o tranzacție s-ar putea realiza cu un singur investitor, cu mai mulți, pe bucăți sau nu se va realiza deloc.

Chellomedia deține 48 de televiziuni și operează în total 68, în asociere cu diverși parteneri, oferind servicii pentru peste 390 milioane de case din întreaga lume.

Comentatorii informației observă că nu este clar motivul pentru care Liberty Global ar renunța la divizia de conținut, dar aceasta aduce o parte infimă din veniturile anuale ale companiei, care se bazează pe operațiunile de distribuție prin cablu.

Veniturile Chellomedia din ultimul an au fost de 514 milioane de dolari, în vreme ce Liberty Global are venituri totale anuale de aproape 10 miliarde de dolari.

Sursa citată mai observă faptul că în februarie 2013 Liberty Global a semnat un contract de 16 miliarde de dolari în cash și acțiuni pentru cumpărarea operatorului de cablu și furnizor de internet Virgin Media Inc. și recent și-a crescut participarea în operatorul de cablu olandez Ziggo.

Chellomedia deține Chello Central Europe care operează și distribuie în România include: Minimax, Megamax, Film Café, Sport1, SportM, TV Paprika, Fine Living, CBS Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Outdoor Channel, Food Network, MGM Channel şi Shorts TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii