Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Levi’s: „Ce a fost mai rău a trecut”

După ce a înregistrat o scădere semnificativă a vânzărilor în primul trimestru din cauza închiderii magazinelor din Europa, producătorul de blugi Levi Strauss & Co își revizuiește totuși previziunile pentru anul în curs.
Singapore,Jun2020,Shop,Front,Of,Clothing,Retail,Store,In,Shopping

Reprezentanții Levi’s consideră că această criză provocată de pandemia de coronavirus s-a încheiat și se așteaptă ca vânzările să crească în perioadă următoare cu 24-25%. Mai mult, CFO-ul companiei este de părere că vânzările ar putea reveni la nivelurile pre-pandemice până în al patrulea trimestru, notează RetailDetail.eu.

În perioada decembrie 2020 – februarie 2021, vânzările Levi’s au însumat 1,1 miliarde de euro, în scădere cu 13% față de cele raportate în aceeași perioadă a anului trecut.

Scăderea vânzărilor este pusă, în special, pe seama închiderii magazinelor pe unele piețe. De exemplu, 4 din 10 magazine Levi’s din Europa sunt în prezent complet închise, în timp ce altele sunt deschise parțial, potrivit retailerului.

Însă, reprezentanții Levi’s se așteaptă ca această scădere a vânzărilor să fie compensată, parțial, de o creștere cu un sfert a veniturilor din comerțul electronic. „Vânzările totale survenite din mediul online, inclusiv vânzările digitale ale partenerilor angro, au crescut chiar cu 41%”, susțin oficialii Levi’s .

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii